کارشناس ارتباط با مشتری

مهم ترین وظیفه این پست تماس مداوم تلفنی با مشتری جهت طرح یک سری سوالات از پیش تعیین شده در قالب نظر سنجی و همچنین معرفی محصولات و خدمات شرکت و سپس جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتری می باشد. بنابراین فردی که برای این پست درخواست می دهد باید علاقه مند به تماس تلفنی و مباحث نظرسنجی و بازاریابی تلفنی باشد و همچنین توانایی ایجاد ارتباط موثر با مشتری را نیز داشته باشد.

 محل و ساعت کار :

  • در حال حاضر نحوه همکاری به صورت تمام وقت و در محل شرکت در شهرتهرانمی باشد.
  • ساعت کاری 9 تا 17 شنبه تا چهارشنبه و 9 تا 13 روزهای پنجشنبه می باشد.
  • در صورت لزوم اضافه کاری وجود دارد

 

شرح وظایف :

  • انجام نظرسنجی تلفنی از مشتریان
  • تماس با مشتریان جهت Promote محصولات شرکت
  • بررسی بازخوردهای مشتریان و تهیه گزارش از آنها
  • تهیه محتوا و مستندات لازم جهت معرفی محصولات و خدمات
  • پاسخگویی به کامنت های مشتریان در فضای مجازی

 

 جنسیت و سن :

  • فقط خانم (24 تا 32 سال)

 

 تحصیلات :

  • حداقل تحصیلات: لیسانس (ترجیحا رشته های مدیریت، اقتصاد، کامپیوتر)

 

تجربه کاری :

  • داشتن یکسال سابقه کاری. سابقه کاری مرتبط در حوزه بازاریابی تلفنی، واحد پشتیبانی تلفنی (Call Center) ، ارتباط با مشتری و یا فعالیت در حوزه نظرسنجی مزیت محسوب می شود

 

مهارت‌های عمومی :

  • علاقه مندی به تماس تلفنی و ارتباط با مشتری
  • مهارت های کار تیمی
  • مسئولیت‌پذیری بالا
  • داشتن مهارت‌های ارتباطی
  • توجه به جزئیات
  • توانایی ایجاد گزارش از ارتباطات با مشتری
  • توانایی کار با فشار بالای کاری
  • یادگیری فعال

 

مهارت‌های تخصصی:

  • تسلط به ارتباط تلفنی با مشتری
  • مهارت توجیه مشتری
  • مهارت هاي پايه كامپيوتري (ICDL)

 

نحوه همکاری:

پس از مطالعه دقیق شرح شغلی ذکر شده، در صورت تمایل رزومه خود را به آدرس cv@rayanmehr.co.ir ایمیل نمایید. لطفا در رزومه ارسالی میزان حقوق درخواستی ذکر گردد.